بهترین روش کاشت مو

۸ بازديد

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو BHT یکی از به روزترین روش‌های کاشت مو می‌باشد که در چند سال اخیر طرفداران زیادی یافته است. BHT مخفف body hair trans است؛ در این روش عمل کاشت، با توجه به بانک موی شخص بیمار انجام می‌شود. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت در این روش، پیاز مو از سر یا سایر بخش‌های بدن برداشته می‌شود و عمل کاشت مو صورت می‌پذیرد. اطراف قفسه سینه، کمر، ران‌ها، کتف، ساق پا و سایر نقاط پرموی بدن بهترین کاندیداها برای برداشت مو از سطح بدن، به شمار می‌روند. اگرچه متخصصین کاشت موی سر به بیماران توصیه می‌کنند تا زمانی که مقدور است از موهای پس سر به‌منظور عمل کاشت استفاده شود. درصورتی‌که بیمار بانک موی ضعیفی در سر داشته باشد، پزشکان از موی سایر نقاط بدن به‌منظور انجام عمل کاشت استفاده خواهند نمود. نوع پوست، عمق قرارگیری فولیکول مو در قسمت زیرین پوست، ضخامت مو و جهت فولیکول‌ها از بارزترین تفاوت‌های موهای سر با سایر نقاط بدن به‌حساب می‌آیند. از بزرگ‌ترین محاسن این روش می‌توان به طبیعی بودن مو و امکان رشد آن اشاره کرد. امکان عدم رشد یابی کیفیت بودن موهای کاشته شده نیز از بارزترین معایب این روش به شمار می‌رود. به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با روش BHT در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نحوه کاشت مو با استفاده از موهای بدن

همان‌طور که در بالا ذکر شد، در صورت ناکافی بودن بانک موی سر، از موی سایر بخش‌های بدن برای کاشت استفاده خواهد شد. قطعاً تجربه و تبحر پزشک متخصص مهم‌ترین موردی است که در اثربخشی کاشت نقش خواهد داشت. ایجاد شکاف مناسب فولیکولی، تعیین بهترین محل دریافت (از لحاظ جهت و زاویه)، طراحی خط مو و جای دادن مناسب گرافت از جمله اموری است که باید ضمن کاشت انجام گیرد. مراقب‌های پس از عمل از دیگر مواردی می‌باشد که برای رسیدن به نتیجهٔ مطلوب باید به آن اشاره کرد.

نکات مهم در کاشت مو به روش BHT

یکی از مسائلی که باید به آن توجه شود این است که موی بدن انسان برای مدت 6 ماه، بیش از 2 اینچ رشد نخواهد داشت. شایان‌ذکر است که در برخی مواقع به مدت چند سال در همین شرایط باقی خواهد ماند؛ از همین رو متقاضیان کاشت که بانک موی سر ضعیفی دارند باید به این مورد دقت نمایند. اگرچه استخراج و کاشت مو از بدن به سر در این شرایط، برای افرادی که به طاسی سر دچار هستند، راهکاری نسبتا معقول خواهد بود.

عدم سازگاری موی سر و بدن از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. تفاوت در رنگ و جنس موی سر و بدن از جمله مشکلات دیگری است که بیماران باید مدنظر داشته باشند.

موارد ذکر شده از شایع‌ ترین مشکلاتی است که افرادی که متقاضی انجام کاشت به روش BHT هستند باید به آن توجه نمایند. البته لازم به ذکر است که مراقبت های بعد از کاشت مو بانوان اندکی متفاوت تر از موارد ذکر شده می باشد.

دوران نقاهت کاشت مو به روش BHT

مدت‌زمان لازم برای مشاهده روند بهبودی در بیماران پس از عمل، بازه‌ای 3 ماهه می‌باشد. به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت از زمانی که عمل برداشت مو از پس سر یا سایر نقاط بدن به قسمت جلویی سرانجام می‌شود، به 3 ماه زمان نیاز خواهد بود تا آثار و روند بهبودی به‌آرامی حس گردد. تاکنون بیماران زیادی از ماندگاری جای زخم محل‌هایی که در آن برداشت صورت گرفته است، ابراز نگرانی کرده‌اند. برای رفع این عارضه به زمانی 1 ماهه نیاز است که در طول این زمان‌ ترمیم جای زخم به‌طور کامل صورت می‌پذیرد.  در رابطه یا سایر روش های کاشت مو مانند کاشت مو fit  ممکن است که میزان دوران نقاهت متفاوت باشد.

سایر کاربردهای کاشت مو به روش BHT

آقایانی که موهای صورتشان کم و یا کم‌پشت می‌باشد نیز می‌توانند از این تکنیک به‌منظور برطرف کردن مشکلشان استفاده نمایند. توصیه متخصص برای رفع این مشکل استفاده از موهای پس سر است.

کاشت مو به روش BHT برای افرادی که قسمتی از محل رویش مو در سر یا صورتشان به دلیل سانحه و یا جای بخیه از بین رفته است نیز مناسب می‌باشد. در کاشت مو رباتیک نیز نیاز می باشد تا مراقبت های لازم را از پزشک متخصص مطلع شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.