بهترین دستگاه برای لیزر موهای زايد بیکینی کدام است؟

۸ بازديد

چند جلسه درمان برای لیزر موهای زائد بیکینی نیاز است؟

موهای بدن با سرعت متفاوتی نسبت به یکدیگر رشد می­کنند. به علاوه هر فولیکول مو نیز در چرخه جداگانه­ای نسبت به سایر فولیکول­های مو است. چرخه رشد مو شامل سه مرحله آناژن و تلوژن و کاتاژن است که در هر فولیکلول متفاوت است. بهترین زمان برای اینکه روی یک فولیکول مو از لیزرموهای زائد استفاده کنیم زمانی است که مو در مرحله آناژن خود باشد که بیشترین اتصال مو با فولیکول است.

به همین خاطر لیزر موهای زائد باید در چند جلسه انجام شود تا یک بار همه موها در فاز آناژن خود با لیزر موهای زائد بیکینی در تماس باشد تا تمام فولیکول‌­ها در این مناطق از بین برود.

به طور معمول در ناحیه تناسلی و ژنیتالیا چرخه مو هر 30-45 روز طول می­کشد و به همین دلیل توصیه می­شود با مراجعه به مراکزی که معتبر هستند و مشورت با پزشک زمان بین جلسات را با توجه به نوع پوستی که دارید معین کنید.

چه نوع پوستی برای لیزر موهای زائد بیکینی مناسب‌­تر است؟

ما چند نوع پوست از نظر رنگ داریم و نوع پوستی شماره یک بهترین نوع و تایپ پوستی برای لیزر موهای زائد است.

هرچه رنگ پوست سفیدتر باشد و رنگ موها تیره­تر باشد فرد نتایج بهتری را از لیزر موهای زائد بیکینی خود می­گیرد.

 اگر رنگ پوست تیره­‌ای داریم آیا امکان دارد از لیزر جواب نگیریم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که درست است که بهترین جواب دهی برای پوست روشن با رنگ موی تیره است اما اگر به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید با اپراتور مجرب با استفاده از روش­های مثل افزایش دامنه و کاهش انرژی باز هم می توانید بدون اینکه نگران عارضه خاصی باشید از لیزر موهای زائد بیکینی استفاده کنید و از نتایج آن مثل داشتن پوستی لطیف بهره ببرید. البته که در صورت استفاده از دستگاه های لیزر استاندارد چون دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا عوارضی برای فرد وجود نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.